Jak oddać produkty do IVET?
Sklep internetowy należy do IVET MARKET GROUP Sp. z o.o., która działalność rozpoczęła w 2009 roku w Bułgarii. Obecnie z powodzeniem funkcjonuje w kilku krajach europejskich. W ofercie marki IVET znaleźć można doskonałej jakości asortyment dla pań, panów oraz do domu. Doskonała jakość produktów oraz atrakcyjne ceny i modne projekty sprawiają, że ilość klientów stale rośnie. Bez problemu również można zwrócić towar IVET.PL, jeśli z jakichkolwiek powodów nie spełnił naszych oczekiwań.
Odstąpienie od umowy z IVET
Klient, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy IVET bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zamówionego towaru. Aby zachować ten termin, wystarczy złożyć oświadczenie przed jego upływem na adres:
IVET MARKET GROUP sp. z o.o.
ul. Krakowska 165
05-552 Łazy
lub drogą elektroniczną na adres: reklamacje@ivet.pl
Wówczas taką umowę zawartą na odległość z IVET uznaje się za niezawartą.
Zwrot produktów IVET
Klient ma obowiązek zwrócić produkty IVET w stanie niezmienionym. Ma na to 14 dni od momentu przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy IVET znajduje się na stronie sklepu internetowego IVET oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Adres zwrotów IVET
Przesyłkę ze zwrotem IVET należy wysłać na adres:
IVET
ul. Krakowska 165
05-552 Łazy
Klient będzie ponosić odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Jak zapakować paczkę ze zwrotem IVET?
Przesyłka ze zwrotem IVET musi być zapakowana w taki sposób, by nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. W przypadku, gdy do sklepu dotrze paczka ze zniszczonym towarem, zostanie ona odesłana na koszt klienta. Paczkę można wysłać pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz czekać na przyjazd kierowcy, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Zwrot dodatkowych kosztów IVET
IVET nie ma obowiązku zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeśli trakcie składania zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep. Konsument ponosi również koszty zwrotnego dostarczenia towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
Kiedy IVET zwróci pieniądze?
IVET zwróci cenę zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru na wskazany przez klienta rachunek bankowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Jak reklamować towar w IVET?
Asortyment IVET objęty jest 24 miesięczną odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową. Reklamację można złożyć IVET za pomocą poczty elektronicznej: reklamacje@ivet.pl lub pisemnie na adres:
IVET MARKET GROUP sp. z o.o.
ul. Krakowska 165
05-552 Łazy
W dokumencie należy dokładnie opisać rodzaj wady, datę jej wystąpienia, a także określić swoje żądanie. Poza tym trzeba podać numer zamówienia IVET i dane adresowe, co ułatwia procedurę.
Jak szybko IVET rozpatruje reklamację?
Sklep internetowy IVET reklamację rozpatruje – najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki wysłanej przez klienta. Może on żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny. Istnieje także możliwość odstąpienia od umowy. Decyzję w sprawie reklamacji IVET prześle na podany przez klienta adres e-mail lub adres korespondencji.
Jak wymienić produkty IVET?
Wymiana towarów w IVET na inny rozmiar, kolor lub na inny produkt polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu oraz opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Kontakt IVET
W przypadku wątpliwości i pytań warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta IVET telefonicznie pod numerem: 22 113 45 99 lub mailowo pod adresem: bok@ivet.pl. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Sprawdź, ile kosztuje paczka ze zwrotem IVET