Jak zrobić zwrot w Bonprix i na jaki adres wysłać paczkę?
Popularna firma odzieżowa Bonprix ma siedzibę w Hamburgu, a klientom znana jest przede wszystkim z wysyłkowego modelu sprzedaży opartego na katalogach oraz sklepie internetowym. W kolekcjach znaleźć można odzież dla dzieci, kobiet i mężczyzn oraz różnego rodzaju artykuły do mieszkania. W efekcie bez problemu w katalogu Bonprix można znaleźć propozycje na każdą okazję w całej rozpiętości rozmiarów i w różnych wariantach kolorystycznych. Poza doskonałą jakością ubrań marka przyciąga również atrakcyjnymi cenami oraz skrojonym na miarę potrzeb współczesnego człowieka modelem sprzedaży. To wygodna opcja, która pozwala bez wychodzenia z domu zamówić to wszystko, czego potrzebujemy.
Bonprix jak zwrócić towar?
Gdy okaże się, że dana rzecz z różnych względów nie będzie nam pasować, bez problemu będziemy mogli zrobić zwrot Bonprix przesyłką kurierską. Ta procedura wynika i ze specyfiki sprzedaży, i z obowiązujących przepisów. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję, jak zwrócić towar do sklepu Bonprix.
Ile czasu na zwrot ubrań w Bonprix?
Zgodnie z przepisami można towar zwrócić do Bonprix w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Co istotne, nie będziemy musieli podawać powodów rezygnacji z zakupów.
Gdzie znajdę formularz zwrotu Bonprix?
Przede wszystkim trzeba rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu przesłać na adres właściwego magazynu, który zajmuje się zwrotami Bonprix. Druk jest dołączony do każdej przesyłki i można go również pobrać ze strony internetowej sklepu (https://gfx.bonprix.pl/pub/services/11/return_note_pl.pdf).
formularz zwrotu bonprix odesłania towaru
Na jaki adres wysłać zwrot w Bonprix?
W formularzu należy wpisać swoje dane oraz preferowany sposób zwrotu środków. Poza tym w odpowiednich miejscach tabeli trzeba wskazać, jaki artykuły się zwraca zgodnie z kodami i oznaczeniami, jakie znajdziemy na rachunku.
Przesyłkę kurierską należy wysłać na adres Bonprix:
Bonprix sp. z o.o. Magazyn Zwrotów
Lodowa 97, 93-232 Łódź
Jak tanio wysłać kurierem zwrot do Bonprix?
Warto przygotować przesyłkę ze zwrotem Bonprix w taki sposób, by nie została ona uszkodzona na żadnym etapie podróży. Najlepiej i najtaniej będzie wysłać ją za pośrednictwem kurier.spakuj-wyślij.pl. Towar musi być zapakowany w całości i z należytą starannością. Od tego bowiem zależy, w jakim stanie dotrze do odbiorcy. Oczywiście do towaru należy dołączyć formularz zwrotu Bonprix. Kuriera zamawiamy online, wypełniając poszczególne pola na stronie internetowej. W dedykowane mniejsza wpisuje się dane adresowe i parametry przesyłki takie jak waga i wymiary. Można również wybrać opcje dodatkowe. Na tej podstawie zostaną przygotowane propozycje przewoźników wraz z cenami. Kurier przyjedzie po przesyłkę w wyznaczonym terminie i zawiezie do Bonprix zwroty. Na jaki adres trafią paczki, jest niezwykle ważne. Co istotne, nie będziemy musieli przy tym podpisywać żadnych umów. Jeśli nie chcemy lub nie możemy czekać na kuriera, możemy dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać. To wygodna opcja, która przede wszystkim oszczędza czas. Jeśli nie masz opakowań, będziesz mogła je zakupić na miejscu w punkcie.
Jak zapakować i odesłać paczkę do Bonprix?
Zwrot Bonprix zostanie doręczony do magazynu zazwyczaj w przeciągu 48 godzin od nadania. Towar w paczce powinien być nieuszkodzony. Nie może również nosić śladów używania, który wykracza poza przymierzanie czy sprawdzenie ubrań lub rzeczy.
Ile czasu na zwrot ubrań w Bonprix?
Na zwrócenie zakupionych rzeczy mamy 14 dni. Należność z tego tytułu może zostać wpłacona na podane konto bankowe lub na rachunek, z którego płaciliśmy. Inną formą jest bon, którym możemy wykorzystać przy okazji następnych zakupów. Co istotne, to klient na formularzu wybiera interesującą go formę przekazania środków za Bonprix zwroty, ile czasu ma firma na oddanie środków, jest określone w regulaminie. Następuje to w okresie 14 dni od złożenia stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jak zgłosić reklamację Bonprix?
W przypadku, gdy zamówiony z Bonprix towar jest uszkodzony lub ma ukrytą wadę, możemy go reklamować – czyli zażądać wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy. Procedura jest identyczna jak w przypadku odstąpienia od umowy z tą różnicą, że należy dołączyć oświadczenie reklamacyjne. Najlepiej kartkę z odpowiednią formułą dołączyć do towaru w paczce. Ją wysyłamy kurierem na adres magazynu zwrotów.
Kontakt Bonprix
Specjaliści Bonprix pomogą również w przypadku wątpliwości, jak zwrócić towar lub jak go reklamować. Warto się kontaktować telefonicznie 42 649 49 49 lub przez e-mail poczta@bonprix.pl