Jak zrobić zwrot w Carinii i na jaki adres wysłać paczkę?
Obuwnicza marka Carinii proponuje swoim klientom modne i doskonałe jakościowo modele, które czerpią inspiracje z włoskich trendów. Poza świetnym i przykuwającym uwagę designem produkty są również wygodne. W kolekcjach znaleźć można przede wszystkim buty damskie i młodzieżowe wykonane z polskich i włoskich skór. To sneakersy damskie, botki, kozaki, czółenka, czy klapki damskie – atrakcyjne i oryginalne wzory, które stają się podstawą miejskiego stylu. Marka Carinii jest rozpoznawana w kraju i na świecie, może się również pochwalić licznymi prestiżowymi nagrodami.
Jak zwrócić towar do Carinii?
Klient może zgodnie z obiecującym prawem odstąpić od umowy z Carinii bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
Formularz zwrotu Carinii
Aby przygotować zwrot, należy wypełnić otrzymany formularz zwrotu Carinii. Można go również znaleźć na stronie internetowej https://sklep.carinii.com.pl/media/StronaGlowna/formularz_zwrotu.pdf. Druk należy zapakować wraz z towarem. Co istotne, by zrobić zwrot Carinii nie trzeba dołączać dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego.
Na jaki adres wysłać zwrot Carinii?
Przesyłkę do Carinii pocztą lub kurierem należy wysłać na adres:
Carinii -Magazyn
ul. Przemysłowa 40
08-410 Wola Rębkowska
Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na kuriera, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać. Koszty wysyłki ponosi klient.
Jak przygotować paczkę?
Paczkę do Carinii należy w taki sposób zapakować, aby towar nie został uszkodzony na żadnym etapie transportu.
Zwrot pieniędzy Carinii
Carinii pieniądze zwraca klientom niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep przesyłki ze zwrotem. Środki są przekazane przelewem na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu Carinii numer rachunku bankowego.
Jak złożyć reklamację w Carinii?
W przypadku, gdy chcemy reklamować obuwie w Carinii trzeba pobrać, wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny ze strony internetowej https://sklep.carinii.com.pl/media/StronaGlowna/FORMULARZ_REKLAMACYJNY.pdf, zapakować go wraz z towarem oraz dowodem zakupu – paragonem fiskalnym/fakturą VAT. Przesyłkę do Carinii trzeba wysłać na adres:
CARINII DZIAŁ REKLAMACJI
ul. Warszawska 78
08-450 Łaskarzew
Kiedy można złożyć reklamację?
Na złożenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru Carinii z umową klient ma 2 lata od dnia otrzymania produktu. Niezwykle istotne jest to, że nabywca traci prawo do reklamacji, gdy przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy.
Co należy dołączyć do reklamacji Carinii?
Przede wszystkim w przesyłce do Carinii musi znaleźć się paragon lub faktura VAT, ponieważ to przyczyni się do szybszego rozpatrzenia reklamacji. Jeśli będzie ona zasadna, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zostaną zwrócone klientowi wszystkie koszty transakcji. Nabywca może również wybrać inny produkt.