Jak zrobić zwrot w Limango i na jaki adres wysłać paczkę?
Działające od lat w Polsce Limango jest częścią niemieckiej Grupy Otto. Klub zakupowy jest również dość mocno rozwinięty w Turcji i Holandii. Przede wszystkim w ofercie znaleźć można artykuły wyposażenia domu oraz ubrania i dodatki znanych marek. To propozycje dla całej rodziny, które przyciągają jakością i oczywiście atrakcyjną ceną. W efekcie Limango to ogromny sklep online z bardzo rozbudowanym asortymentem. Innowacyjne w tych zakupach jest to, że oferty są wystawiane na krótki czas i w pewien sposób trzeba „polować” na atrakcyjne produkty w niezwykle korzystnych cenach – zdecydowanie niższych niż u konkurencji. Decyzje zakupowe trzeba podejmować więc szybko, ponieważ Limango ogranicza czas zazwyczaj do kilku dni, a ilość produktów też jest limitowana.
Ile czasu na zwrot Limango?
W związku z tym, że zakupy dla zarejestrowanych członków klubu bywają dość spontaniczne Limango zwroty i reklamacje przyjmuje bez problemów, o ile oczywiście produkty są nieużywane, a ich stan niezmieniony. Na odstąpienie od umowy mamy 30 dni i w większości przypadków rozpatrzenie jest korzystne dla klienta.
Na jaki adres wysłać zwrot Limango?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient może odstąpić od umowy i zwrócić towary Limango w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki. Nie trzeba przy tym podawać przyczyny, ale należy pamiętać, że na przykład bielizna czy stroje kąpielowe nie mogą być używane, a stan innych towarów nie może być zmieniony.
Zwroty należy wysyłać na adres:
Limango Polska Sp. z o.o.
c/o Rhenus Logistics S.A.
Łozienica
ul. Prosta 16
72-100 Goleniów
Jakie dokumenty dołączyć do zwrotu?
W przypadku, gdy towar nie spełnia oczekiwań z różnych względów, można go zwrócić do Limango w terminie 30 dni za wyjątkiem towarów wymienionych w punkcie 16.14 regulaminu wraz z podpunktami:
16.14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
16.14.1. w której przedmiotem świadczenia jest Produktu dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
16.14.2. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
16.14.3. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Okres zwrotu towarów Limango
W niektórych wypadkach, na przykład w przypadku akcji promocyjnych, Limango wydłuża okres zwroty towarów. By usprawnić całą procedurę, warto zalogować się na swoje konto w klubie na stronie www.limango.pl i online zgłosić zwrot. To przyspiesza również odzyskanie zapłaconej kwoty. Limango wykonuje przelewy w najkrótszym możliwym czasie.
Jak zwrócić towar?
- Zwrot Limango najlepiej rozpocząć od wypełnienia dokumentu online:
- Logujesz się na swoje konto na www.limango.pl
- Wchodzisz w zakładkę Moje Konto/Moje zamówienia
- Znajdujesz odpowiednie zamówienie i klikasz przycisk „Szczegóły”
- Znajdujesz opcję „Chcę dokonać zwrotu”
- Zaznaczasz artykuł/artykuły, które chcesz zwrócić i podajesz powód odstąpienia od umowy
- System generuje formularz zwrotu Limango oraz etykietę do wydrukowania
- Naklejasz etykietę na paczkę i nadajesz kurierem lub na poczcie.
Jak wysłać zwrot do Limango?
Najlepiej zwrot Limango przesyłką kurierską wysłać. Warto pamiętać oczywiście o jej odpowiednim przygotowaniu w taki sposób, aby towary nie zostały uszkodzone w czasie transportu. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na kuriera, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać. Na miejscu można również zakupić odpowiednie opakowania, jeśli nie wysyłasz paczki w oryginalnym kartonie Limango.
Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy?
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do przesyłki kartkę z informacją, która musi zawierać numer klienta, numer zamówienia, nazwę i numer odesłanego produktu. Zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu paczki oraz po jej kontroli. Warto do tego czasu zachować dowód nadania.
Reklamacje Limango
Jeśli towar jest niezgodny z zamówieniem, można go reklamować, korzystając z zakładki Moje konto- Zwroty i Reklamacje. Bez problemu znajdziesz opcję „Zgłoś reklamację”. Procedura wysyłki jest taka sama jak w przypadku zwrotu towaru do Limango. Sprawnie działa również formularz kontaktowy pod adresem pomoc@limango.pl i w przypadku wątpliwości warto zwrócić się o pomoc specjalistów.
Jak składać reklamację?
Do reklamacji Limango należy dołączyć zdjęcia, które pokazują wadę produktu oraz jej opis. Poza tym formularz musi również zawierać imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, adres e-mail tożsamy z tym podanym przy rejestracji w serwisie limango.pl. Rozpatrywanie reklamacji Limango trwa do 14 dni od momentu otrzymania odpowiedniego zgłoszenia. Klient zostanie o decyzji poinformowany drogą elektroniczną. Przy pozytywnym rozpatrzeniu pieniądze zostaną zwrócone w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności przy zakupach. Zwrot pieniędzy będzie wykonany po otrzymaniu towaru.
Jak Limango zwraca pieniądze?
Przelew pieniędzy od Limango za zwrot lub reklamację odbywa się po zarejestrowaniu towaru w centrum logistycznym. Należna suma zostaje przekazana na konto klienta, czasem zdarza się, że jest ona zmniejszona z powodu korzystania z produktu lub zwrócenia go w części lub w gorszym stanie. Naliczone odsetki w pewien sposób rekompensują utraconą wartość. W przypadku zakupu towaru w Limango za pobraniem przy zgłaszaniu reklamacji należy podać numer konta, na który mają zostać przelane pieniądze.