Jak zrobić zwrot w morele.net i na jaki adres wysłać paczkę?
morele.net to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z elektroniką, artykułami gospodarstwa domowego, a nawet kosmetykami, akcesoriami dla dzieci i sprzętem sportowym. Powiększający się asortyment doskonale odpowiada na potrzeby rynku i klientów. morele.net to sklep, który cieszy się dużym zaufaniem i ma silną pozycję, a z drugiej strony dba o renomę i przestrzega obowiązujących przepisów. Bez problemu można zwrócić towar lub go reklamować. Sprawdź, jak odstąpić od umowy w morele.net.
Jak zwrócić towar na morele.net?
Wielu klientów zastanawia się, jak zwrócić towar morele.net. Warto pamiętać, że termin jest określony przez ustawodawcę. Na rezygnację z zakupu w morele.net mamy 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki. Co istotne, taka możliwość jest dostępna tylko dla osób fizycznych a nie dla przedsiębiorstw. Jeśli kupiłeś towar na użytek firmowy, nie możesz zwrócić go do sklepu.
Formularz zwrotu towaru do morele.net
Zwrot towaru do morele.net nazywany jest inaczej odstąpieniem od umowy. By rozpocząć procedurę, wystarczy zalogować się na konto w e-sklepie, znaleźć zamówienie oraz wypełnić formularz. Zgłoszenie online na https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/ znacznie przyspiesza realizację zwrotu oraz przelew pieniędzy za towar na nasze konto. Poza tym będziemy mogli w dedykowanym panelu śledzić realizację zwrotu morele.net.
Zgłoszenia zwrotu online
Aby zwrócić lub reklamować produkt, należy kliknąć w odpowiedni przycisk, a następnie wybrać opcję „Zwrot 14-dniowy”. Otrzymamy numer zgłoszenia RMA i będzie on niezbędny, by śledzić postępy w procedurze, a także podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta na stronie https://www.morele.net/info/bok/?dzial=obsluga-klienta lub przez infolinię: 12 418 40 26 lub 801 000 861 (dla tel. stacjonarnych), która jest czynna od 8.00 – 21.00 w dni robocze. Numer RMA przyda się również przy przygotowywaniu przesyłki do wysyłki do morele.net kurierem lub pocztą.
Jak przygotować paczkę do morele.net?
Warto pamiętać o tym, że przesyłka musi być w taki sposób przygotowana do transportu, by jej zawartość nie została uszkodzona na żadnym etapie. Wiele oczywiście zależy od tego, co wysyłamy, bo niektóre przedmioty będą wymagać odpowiednich zabezpieczeń. W paczce musi się znaleźć również wydrukowana i wypełniona ankieta reklamacyjna, która znajduje się na stronie internetowej – https://download.morele.net/Etykieta_Zwrot14dni.pdf. Przesyłkę należy wysłać na adres:
Morele.net Sp. z o. o.
Dział Obsługi Zwrotów (DOZ)
ul. Sokolska 68a
41-219 Sosnowiec
Przesyłka kurierska morele.net
Najczęściej klienci decydują się na wysyłkę paczki morele.net kurierem lub za pośrednictwem poczty. Po wypełnieniu intuicyjnego formularza otrzymujemy propozycje różnych firm wraz z cenami. Jeśli nie chcemy lub nie możemy czekać na kuriera, możemy dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Sieć punktów odbioru morele.net
morele.net nie przewiduje możliwości osobistego dostarczenia przesyłki do Działu Obsługi Zwrotów. Sklep internetowy uruchomił sieć punktów odbioru przesyłek serwisowo-odbiorczych, których listę można znaleźć pod adresem https://www.morele.net/info/netpunkt/. Zwrot pieniędzy morele.net jest realizowany w ustawowym terminie 14 dni od momentu dostarczenia towaru do magazynu. Można oczywiście online monitorować całą procedurę.
Jak reklamować towar w morele.net?
morele.net reklamację uszkodzonego towaru lub takiego, który nie działa właściwie realizuje w trzech różnych ścieżkach. Jeśli w paczce znajdziemy towar uszkodzony mechanicznie lub też brakuje jakiegoś przedmiotu lub otrzymaliśmy ten, którego nie zmówiliśmy należy wypełnić formularz „Reklamacja logistyczna”. W przypadku gdy opakowanie jest uszkodzone, należy z kurierem przygotować protokół szkody. Będzie on podstawą reklamacji.
Jak działa reklamacja ekspresowa morele.net?
Reklamacja ekspresowa morele.net pozwala na uruchomienie przyspieszonej procedury wymiany towaru z wadą fabryczną. Taki zwrot jest realizowany zazwyczaj w przeciągu 5 dni, choć sklep w wyjątkowych okolicznościach wydłuża ten termin do dwóch tygodni. Za wadę fabryczną towaru uznaje się sytuację, gdy nie można włączyć urządzenia lub nie działa ono prawidłowo lub też zostało uszkodzone mechanicznie. By reklamować towar, należy go zwrócić morele.net w fabrycznym opakowaniu ze wszystkimi częściami i podzespołami.
Reklamacja serwisowa morele.net
Ostatnim rodzajem jest reklamacja serwisowa morele.net, która jest tradycyjnym zwrotem towaru do naprawy na podstawie na przykład gwarancji. By reklamować towar, należy zalogować się do panelu klienta oraz wypełnić formularz, podając powody zwrotu lub reklamacji. Przesyłkę wysyłamy na adres:
Morele.net Sp. z o. o.
Morele.net Dział Obsługi Reklamacji (DOR)
ul. Lipowa 4d
30-702 Kraków
Nowy towar z morele.net zostanie dostarczony przez kuriera, a zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu dwóch tygodni na wskazany numer konta. Status reklamacji lub zwrotu można śledzić w dedykowanym module: https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/ po kliknięciu w pole „Zgłoszenie w trakcie”, które odeśle nas do logowania.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: https://www.morele.net/info/bok/?dzial=obsluga-klienta