Jak zrobić zwrot w Orsay i na jaki adres wysłać paczkę?
Marka Orsay to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na rynku sieciówek. To moda wygodna, atrakcyjna cenowo, odpowiadająca na najnowsze trendy. Dzięki temu że Orsay współpracuje z różnymi projektantami, jest w stanie zaproponować kolekcje dla osób, które cenią odmienne stylizacje. Popularnością cieszy się zarówno sklep internetowy, jak i szereg punktów stacjonarnych, a niezmiennie marka jest wyznacznikiem doskonałego stylu.
Jak reklamować towar Orsay?
Jeśli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) można go reklamować w Orsay zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Reklamację można złożyć pisemnie na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1
55-040 Bielany Wrocławskie
Można również dopełnić formalności za pośrednictwem poczty elektronicznej Orsay na adres: service@orsay.com lub przyjść do dowolnego salonu sprzedaży. Przy opisie reklamacji warto uwzględnić informacje i okoliczności, które dotyczą przedmiotu reklamacji Orsay. Ważne jest podanie rodzaju i daty wystąpienia wady. Poza tym trzeba określić, w jaki sposób Orsay ma doprowadzić produkt do zgodności z umową, a także podać swoje dane kontaktowe.
Jak szybko Orsay rozpatruje reklamację?
Orsay reklamację rozpatruje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Klient może być poproszony o dostarczenie produktu do sprzedawcy na jego koszt na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1
55-040 Bielany Wrocławskie
Jak zwrócić towar Orsay?
Każdy klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Aby zwrócić towar Orsay należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1
55-040 Bielany Wrocławskie
Oświadczenie można przesłać również w formie elektronicznej na adres: service@orsay.com lub osobiście w dowolnym salonie Orsay.
Orsay podkreśla, że stroje kąpielowe oraz bielizna mogą zostać zwrócone z wewnętrzną folią zabezpieczającą oraz oryginalnymi metkami.
Jak długo czeka się na pieniądze za zwrot Orsay?
Orsay niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi wszelkie koszty, w tym opłaty za wysyłkę produktu, o ile klient nie wybrał innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym. Orsay zwraca płatności w sposób analogiczny do tego, jak klient płacił zakupy, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jak wysłać paczkę ze zwrotem Orsay?
Klient ma obowiązek w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy zwrócić towar Orsay. Najlepiej odesłać produkt pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na kuriera, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Jak jaki adres wysłać zwrot Orsay?
Zwrot Orsay należy wysłać na adres:
Ordipol Sp. z o.o.
zwroty E-SHOP
ul. Logistyczna 1
55-040 Bielany Wrocławskie
Sprzedawca może również zaproponować, że sam odbierze produkt.
Zmniejszenie wartości towaru
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Poza tym Orsay nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeśli klient wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym.