Jak zrobić zwrot w Sinsay.com i na jaki adres wysłać paczkę?
Marka odzieżowa Sinsay swoje kolekcje dedykuje przede wszystkim młodym dziewczynom w wieku od 15 do 24 roku życia. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm spółki LPP, która działa na rynku od 2013 roku zarówno w formie stacjonarnych sklepów, jak i zakupów online. Przede wszystkim w ofercie Sinsay znaleźć można tanie, modne i funkcjonalne ubrania oraz dodatki, które sprawiają, że bez problemu można wyglądać stylowo w każdej mniej lub bardziej oficjalnej sytuacji. Znane jest motto marki „I’m good but not an angel”, które doskonale charakteryzuje klientki sklepu – przebojowe, pewne siebie, nowoczesne i stale poszukuje swojego stylu.
Zwroty Sinsay
W Sinsay można zwrócić produkty, które nie spełniają oczekiwań w terminie 30 dni od doręczenia przesyłki. Aby odstąpić od umowy, nie trzeba podawać przyczyny, ale ubrania czy dodatki muszą być zwrócone w stanie niezmienionym. Przede wszystkim muszą posiadać oryginalne etykiety i nie mogą być używane.
Jak zwrócić zamówienie Sinsay?
Towar Sinsay zwrócić bez problemu można w dowolnym sklepie marki w Polsce. Wystarczy przygotować ubrania lub dodatki do oddania i przedstawić dowód zakupu. Najczęściej jest to faktura, którą klienci otrzymują drogą elektroniczną przy zamówieniu.
Jak odesłać zwrot do sklepu internetowego?
Zamówienie można również odesłać do sklepu internetowego Sinsay. Należy wypełnić formularz zwrotu, który jest dostępny w panelu klienta. Na stronie dostępne jest również oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można wydrukować i wypełnić. Dokument zwrotu Sinsay należy zapakować razem z produktami do paczki. Ją można wysłać pocztą lub kurierem. Jeśli nie chcesz lub nie możesz czekać na przewoźnika, możesz dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Jak zapakować przesyłkę ze zwrotem?
Przesyłki ze zwrotem Sinsay musi być odpowiednio zapakowana, aby nie została uszkodzona na żadnym etapie transportu. Można wykorzystać opakowanie, w którym sklep przysłał zamówienie. Do przesyłki należy dołączyć fakturę. Ułatwia i przyspiesza to cały proces zwrotu należności. Dowód zakupu można znaleźć również w panelu klienta w zakładce „moje zamówienia”. W przypadku zwrotu Sinsay w sklepie stacjonarnym można okazać fakturę na urządzeniu mobilnym.
Adres zwrotów Sinsay
Zwroty Sinsay należy odesłać paczką opłaconą z góry na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka
Sinsay zwrot należności realizuje tą samą drogą, w jaki było opłacone zamówienie – czyli na konto bankowe lub na kartę.
Wymiana towarów Sinsay
W sklepie stacjonarnym Sinsay wymianę towaru można zrealizować na miejscu – w każdym punkcie sieci w Polsce. W sklepie internetowym należy produkt zwrócić i złożyć nowe zamówienie.
Reklamacja Sinsay
Reklamacja Sinsay obejmuje rzeczy z różnego rodzaju wadami. Reklamację w sklepie stacjonarnym Sinsay można składać ciągu dwóch lat od daty zakupu. Należy mieć produkt lub produkty oraz informacje, które potwierdzają zakup – listę zamówionych towarów lub fakturę online. Reklamacji w sklepie internetowym Sinsay dokonuje się na podstawie wypełnionego formularza dostępnego w koncie klienta oraz wysłania informacji o wypełnieniu formularza reklamacji wraz z danymi adresowymi za pośrednictwem formularza kontaktowego (http://www.Sinsay.com/pl/pl/contacts). Jest to informacja dla kuriera, skąd ma odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami. Paczkę należy spakować i odesłać kurierem na koszt sklepu na adres:
LPP Sinsay,
Jasionka 949B,
36-002 Jasionka