Jak zwrócić towar w 5.10.15?
Sieć sklepów 5.10.15. dla dzieci oferuje przede wszystkim doskonałej jakości ubrania na każdą okazję i na każdą porę roku. Świetnie wpisują się w obowiązujące trendy i gusta małych i nieco starszych miłośników mody. Bez problemu można ubrać dziecko na sportowo, w casualowym stylu czy też tym bardziej formalnym, a atrakcyjne kolekcje będą przykuwać uwagę rewelacyjnym wykończeniem. Sklepy 5.10.15. obecne są w wielu punktach stacjonarnych – przede wszystkim w galeriach handlowych. Poza tym bez problemu można zrobić zakupy w internecie, korzystając z przyjaznego interfejsu. Jeśli produkty nie spełnią naszych oczekiwań, można je zwrócić 5.10.15.
Jak reklamować produkty w 5.10.15.?
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, klient może go reklamować 5.10.15. na podstawie gwarancji lub rękojmi. By dopełnić formalności, należy wypełnić odpowiedni druk reklamacyjny, który jest dostarczany z zamówieniem. Klient, w przypadku gdy produkt ma wadę, może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. 5.10.15. może wymienić towar na wolny od wad albo wadę usunąć. Może również obniżyć cenę w proporcji do ceny wynikającej z umowy. 5.10.15. zastrzega, że klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada produktu jest nieistotna. Poza tym kupujący może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep zobowiązuje się, że wywiąże się z obowiązku w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Jeśli zdarzy się, że doprowadzenie produktu do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, 5.10.15. reklamację będzie uznawać w dostosowany do potrzeb konsumenta sposób.
Adres reklamacji 5.10.15.
Przesyłkę z reklamowanym towarem należy przesłać na adres 5.10.15.
SPEDIMEX – Dział Zwrotów 5.10.15.
Budynek nr 2
Sosnowiec 1B
95-010 Stryków
Jeśli reklamuje się towar partnera, klient powinien dostarczyć wadliwy produkt na adres, który został wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki z zamówieniem.
Jak długo czeka się na rozpatrzenie reklamacji 5.10.15.?
5.10.15. reklamację rozpatruje w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia
Jak przygotować przesyłkę z reklamacją 5.10.15.?
Klient może zgłosić roszczenia w zakresie wad towaru listownie na adres:
KOMEX S.A.
ul. Bysławska 82
04 – 993 Warszawa
lub za pomocą wiadomości e-mail: obsluga@51015kids.eu lub telefonicznie pod numerem 22 123 02 81. Warto do przesyłki załączyć dowód zakupu produktu taki jak na przykład paragon lub faktura. W zgłoszeniu reklamacyjnym 5.10.15. należy podać przyczynę reklamacji, swoje roszczenia oraz dane kontaktowe. To ułatwi i przyspieszy całą procedurę.
Jak zwrócić towar 5.10.15.?
Klient, który dokonał zakupów w sklepie internetowym 5.10.15., ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży produktu przez okres 14 dni. Nie musi przy tym podawać powodów swojej decyzji oraz nie ponosi kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. By dokonać zwrotu, 5.10.15. klient musi złożyć oświadczenie. Może wykorzystać wzór formularza o odstąpieniu od umowy, który znajduje się w przesyłce z zakupami. Poza tym druk jest dostępny również na stronie internetowej 5.10.15. Sklep przyjmie również jakiegokolwiek inne jednoznaczne oświadczenie, w którym klient informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Jak złożyć oświadczenie 5.10.15.?
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy 5.10.15. może być przesłane za pośrednictwem wiadomości e-mail: obsluga@51015kids.eu. Poza tym można również wysłać je tradycyjnym listem na adres:
KOMEX S.A.
- Bysławska 82
04 – 993 Warszawa.
Musi być ono wysłane w terminie przewidzianym na zwrot 5.10.15. Jeśli klient chce złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie produktów partnera, musi stosowną informację wysłać na adres wskazany na formularzu załączonym do przesyłki zawierającej produkty partnera.
Zwrot 5.10.15.
Klient ma prawo do zwrotu towarów w 5.10.15. w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Sklep ma dwa tygodnie od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy na oddanie konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia produktów. 5.10.15. dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z którego klient korzystał przy robieniu zakupów, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Oferty specjalne 5.10.15.
W niektórych akcjach promocyjnych 5.10.15. oferuje klientom odbiór zwracanych produktów. Poza tym sklep może się wstrzymać ze zwrotem płatności do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towarów.
Adres zwrotu 5.10.15.
Paczkę ze zwrotem 5.10.15. należy wysłać na adres
MAGAZYN SPEDIMEX, Dział Zwrotów 5.10.15.
Budynek nr 2,
Sosnowiec 1B,
95-010 Stryków
Do przesyłki warto dołączyć dowód zakupu, jakim jest paragon lub faktura. Paczkę należy zapakować w taki sposób, by rzeczy nie zostały uszkodzone na żadnym etapie transportu. Przesyłkę ze zwrotem 5.10.15. można wysłać pocztą lub kurierem. Ci, którzy nie chcą czekać na przyjazd kierowcy mogą dostarczyć przesyłkę do Punktu Kurierskiego Spakuj-wyslij.pl w Skierniewicach pod adresem Aleja Niepodległości 6 i tam ją nadać.
Produkty partnera należy odesłać na adres wskazany na formularzu dołączonym do przesyłki.
Koszty zwrotu 5.10.15.
Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktów, o ile 5.10.15. w ramach oferty promocyjnej nie zgodzi się na ich ponoszenie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów, które jest wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów.
5.10.15. dopuszcza możliwość zwrotu towarów w sklepach stacjonarnych. Szczegóły warto sprawdzić w zakładce „Zwroty” w panelu klienta.
Sprawdź, jak wysłać paczkę ze zwrotem 5.10.15.